Search This Blog

Sunday, August 1, 2010

HUJAN GERIMIS

Assalamualaikum adik2ku sayang..
wah,,jauh nye kite kn..huhu jauh la sgt..
x dapat la korang nk mntak tlg akak lg..hehe..
kalu dulu kat mtrk,korang slalu tlg akak..
tlg gsk baju,kemas barang..hehe..
Wahh Thank U so Much My Dear!!

Bile akak cuti,akak tlg korg pulak..
ha....pasni akak dh x de kat umah..
manage your time wisely ok..so x la,kelam kabut bile nk blk asrama nnt..
gosok baju sendiri,jahit tudung sendiri,semua kene belajar sendiri taw..
jgn risau,una tolong ebi,ebi tolong una..ok!!(^^)





To my sis Husna Najihah..

Ohoho I've found your words..
yeah!!
You wrote something in my notebook right..
haha..
Dear akak..
-Be tough okay!!
-Everything must have their own reason
-Dont despair and never loose hope,coz ALLAH is always by your side(macam kenal aje..hehe)
-InsyaALLAH you'll find your way 

 A lot of thanks to you my dear..^^

Same goes to you my sis..
PMR is just around the corner..
Are u ready??hehe..
Mentally:memorising, Physically:to walk to the exam hall(huhu..)
I know you can do it!!
Do your best and do your very best!!
Put your trust in ALLAH
He's never leave you alone..
In everything you do,dedicate all to ALLAH..
Gud LucK  my sis,HUSNA NAJIHAH BT ZAMALOLAILY!!!


oooo to you also my dear Sarah Najihah..(^^)

Form 1 does'nt mean you can study just like in "gear 1"
Put your full effort to be THE BEST okay!!
In your study,co cu, and as a Khalifah of ALLAH
Always give thanks to ALLAH..
coz
He's never leave you aside..
Gud Luck to You too My Dear SARAH NAJIHAH BT ZAMALOLAILY!!!
(shorter then una..hehe..never mind..when  u are in f3,I write 3 pages for you..perghh..hehe)


n the last word for today!!
Be a Muslimah Solehah,
Anak Solehah for our Beloved Mama and Ayah!!
Try to be the best in our life for duniawi n ukhrawi..
n our aim is Mardhatillah..
always remember that my dearest..
For u n for me..
insyaALLAH.. (^^)

*oppss,more than @ word..

Hujan gerimis
Masih belum berhenti
Tiada dapat ku pulang
Terasa ingin ku tatap wajah
Membelai manja
Agar hilang lelah dan resah

Hujan gerimis
Yang akan menemani
Perjalananku pulang
Tiada dapat lagi ku tunggu
Terasa rindu
Untuk bersua denganmu

Ini bukan satu ilusi
Hanya kasih yang abadi

Hadirmu bawa cahaya
Tersenyum gembira
Anugerah yang Maha Esa

Dikau cahaya
Tika malam menjelma
Sinarmu menyuluh
Lorong gelita
Bila dewasa
Jadi insan berguna
Taat perintahNya
Sentiasa..
~Rast~

>>>LOVE YOU So MucH!!..<<<

ALLAHURABBI~

No comments:

Post a Comment